då så

så har vi ett nytt år igen, och ett nytt decennium. Om vi alla tar i kan det bli bättre än något annat nånsin varit. Om jag någon gång får tre önskningar av en fé, har jag tänkt ut vad en av dem ska vara; låt varje levande varelse på jorden få det lite bättre för varje dag. Vad som skulle vara bättre skulle jag låta fén bestämma.

Är det inte konstigt att de visar så många romantiska filmer på tv vid nyår? De som tittar på tv en sån kväll är med stor sannolikhet ensamma (annars har man väl rooligare saker för sig) och skulle ha mer utbyte av vad som helst utom en romantisk film. Har jag fel? Skulle inte tro det. Och samma filmer går om och om igen på lite olika kanaler, samma serier...I dag ska jag försöka gå en långpromenad med hunden. Längtar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0