Läser just nu

Deepak Chopras bok "Livet efter döden", "Life After Death- The Burden of Proof." Den är mycket intressant. Jag läser rätt mycket andlig litteratur, som med hundbökcer läste jag länge allt jag kom över, men nu har jag lite större urskiljning. Den här ger mig nya tankar och allt håller ihop på ett logiskt sätt, dessutom förstår jag det mesta. Han överbryggar österlandets filosofi till västerländskt tänkande + att han är utbildad läkare. Läs den om du är intresserad av ämnet så kan vi diskutera den sen.

Eller låt bli, du är förmodligen gammal nog att göra som du vill. (Men säg inte att du inte hinner läsa,det handlar om att prioritera sin tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0