Vad kul det var

att jobba! Första studiecirkeln i går, som sagt och det var jättekul. Vad jag gillar undervisande och de var intresserade och jättesugna på att lära sig! Något som jag inte upplevt på länge hos mina elever. Det kommer att bli en utmaning, men kul! Gruppen känns bra och vi kunde skoja med varandra från början, vilket alltid är lovande. Nu måste jag bara hålla i mig så jag inte skrämmer dem. Jag är alltid så forcerad när jag träffar en ny grupp, men det är kanske bara sån jag är. Mer uppdrag får jag kanske i dag, återkommer om det när allt är bestämt.
Kram på er!

Det är kul att jobba, vill göra det mer!

Kommentarer
Postat av: Kaija

Kul att det händer någonting.

2009-09-15 @ 14:26:00
Postat av: Eva

Roligt! Jag blir riktigt glad av att läsa dagens inlägg!

2009-09-15 @ 23:31:35
Postat av: Agneta

människan är skapt för arbete, så är det bara!

2009-09-16 @ 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0