hm

Det är inte lätt när det är svårt, eller hur? Ingenting går i den fart man önskar, antingen går det för fort eller för långsamt. Kanske är det så att det inte är jag som bestämmer och att det till och med är bra. Jag saknar möjligen den översikt som skulle behövas om jag skulle bestämma allting. Men visst är det mycket som är dumt? Varje dag får man tusentals nya exempel. jag fick fler i går. Banker som inte hanterar kontanter, mataffärskassor som inte är bemannade (shopexpress), försäkringsbolag som inte täcker en enda skada. Ska det vara så här? Varför tar vi alla dessa försämringar av service utan att bråka mer? Har ni ringt telia och försökt ta er fram i deras valmeny? Alla koder man ska komma ihåg. Samhället blir mer och mer obegripligt om man är över 50-60 år och det är inte juste. Tycker inte jag.

Kommentarer
Postat av: Kaija

Nu fungerar den här kontaktvägen igen,hippi, hurra!

2009-09-08 @ 06:04:54
Postat av: Agneta

det är kanske bra att sakna saker lite?

2009-09-08 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0