exempel

på hur jag menar med att försköna sin omgivning gives i dag. I går både sprang och cyklade och gick Alice och jag. Och jag masserade och stretchade henne! Jag är imponerad av mig själv.

Skulle hjälpa mamma att installera Telia bredband och tv. Information saknades eller var obegriplig. Återigen- antingen är jag hur trög som helst* eller oxå förklarar de dåligt. Varför inte koppla in pedagoger när saker ska förklaras för lekmän? Eller är det obegripligt för att supporten ska få arbete i dessa kristider? Och alla dessa kanppvalmenyer - jag vill prata med en människa! Tack.

*men jag har blivit mycket bättre på sånt av långårig träning.

Såg "Little Britain goes to America". De är fräcka och ibland riktigt roliga.

Kommentarer
Postat av: kaija

I morgon kommer min nya e-post uppkopplings uppgifter brevledes,så vi får hålla kontakten vi din blogg tills det fungerar.

2009-09-02 @ 12:15:12
Postat av: Agneta

det är tur att det finns varianter, eller hur?

2009-09-02 @ 14:28:20
Postat av: kaija

Verkligen!

2009-09-02 @ 17:38:55
Postat av: Agneta

jag hoppas du snart får ordning på det hele!

2009-09-03 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0