Återbesök

återvände till gamla jobbet i dag, den nya svenskläraren hade lite funderingar som jag kunde hjälpa henne med. Jag stannade ett bra tag och pratade med exkollegorna. Det var kul, både att träffa dem och att inse att jag gjorde rätt som sa upp mig. Men visst saknar jag dem, en del mer än andra...

Det var nyttigt att vara hemifrån, jag insåg att jag blivit alldeles för van vid att gå och lulla hela dagarna. Nu ska jag fixa lite med datorsaker och sen se Heroes.

Ja, just det, i dag var artikeln om mig med i Folket. Den var bra och tog upp 2/3 sida. Inte pjåkigt. Det stod om boken och om skrivarcirklarna så förhoppningsvis blir det lite snurr på det. Kollegorna ska köpa boken oxå, sa de. Kul!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nätversionen måste vara kortad. Mamma rapporterade om sånt som inte finns där. Och mamma läser förstås pappersversionen :-)

2009-09-30 @ 23:11:17
Postat av: Agneta

jo, så kan det nog vara

2009-10-01 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0