ja, IKEA

finns det något svenskare än att handla på IKEA? mer svenskt än små grodorna och sill och nubbe på midsommar. En gång vart tionde år räcker för mig, nu är det gjort för denna gången. De har MYCKET saker, det mesta behöver man inte. Det bästa var att jag insåg att jag har nästan allt jag behöver redan. Sånt som möbler, glas och täcken. Sedan kan man alltid vilja ha mer, men när man har osäker ekonomi är det lätt att avstå. Jag köpte en badrumsmatta (gul) och en råtta (svart).

Någon marsvinsbur (sic!) blev det inte. Jag får hitta en annan lösning. Så smällde ett helt nytt däck på vägen hem. Konstigt. Som tur var körde vi inte fort. Det blev en lång dag. Så i dag är det skönt att vara hemma. I em ska jag på rekryteringsmässa och i kväll på coaching. Återkommer (kanske) om det i mogon.

Allt blir inte alltid precis som vi vill
det påminner oss om att det inte är vi
som styr Universum
Vem är det då?
Din gissning är lika god som min
kära läsare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0