hade med kameran

i går, men tog ändå inga bilder i det strålande solskenet. Så kan det gå. Marsvinen verkar ha vant sig vid varandra, det gick fort.

Fjärde gången med studiecirkeln i går och det är fortfarande lika kul. De ställer så krångliga frågor, jag älskar det! Men det är nog tur att det inte är mitt första lärarjobb, då tror jag att jag hade varit nervös. Nu kan jag säga rent ut att grammatik inte är min grej och att min språkfilosofi är att språk lever och ändrar sig hela tiden. Spelade "She loves you" för dem. Alltid kul med musik. Jag har fått världens bästa grupp och jag är förvånad över att jag kan älska mina elever även när de är vuxna. Det är kanske lärare jag ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0