filmcirkel

Något mycket intressant hände mig igår (kanske mest intressant för mig, jag vet inte?). Jag åkte till träffpunkten i Lagersberg för att ha en filmcirkel och ingen kom och det gjorde mig ingenting. Fascinerande, jag kunde verkligen ta det som kom utan att oroa mig eller bli besviken. Jag och kvinnan som står för pengarna via sitt förbund resonerade med personalen som var där och kom på en alternativplan. Alltså, om de inte kommer för att se film, vad skulle då få dem att komma? Vad behöver de? Kanske läxhjälp? Så nu erbjuder vi det istället. Sålde också två böcker, en till en helt ny bekantskap och en till grannen. Så coolt!

Sedan låg jag och hostade halva natten, tills jag trodde att jag skulle hosta upp inälvorna. Och nu, ingenting, känner mig nästan frisk. Mysko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0