coachen

ringde, på onsdag ska vi träffas. Det blir intressant att se vad det leder till. På radion har de ju sagt att jobbsökarcoacherna - som regeringen betalar en massa pengar till - inte gör varken till eller ifrån, men vem vet. Man kan alltid prova. Dessutom har jag både utbildning och erfarenhet och tror att jag behöver hjälp. Jag har aldrig varit bra på att söka jobb, så det är på tiden att jag lär mig. (Den tankegången blev lite råddig, men jag blandade alltså positivt och negativt i samma svep, mot alla regler. Jag har fördelen av erfarenhet och kunskap, nackdelen av att inte kunna söka jobb. Jag har ju aldrig fått ett jobb som jag verkligen har velat ha.)

Om solen lyser på insidan, då finns det ingen plats för moln
det inre klimatet kan du rå över själv, koldioxidutsläpp eller ej
Värmen kommer inifrån, sprider sig utåt
en god värme som inte leder till några katastrofer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0