coach

var bra! Hon gav mig många bra tips bekräftade en del saker som jag funderat på (frågor man får på intervjuer) och hur jag gör min cv och mina ansökningar bättre. Utan att helt dissa det jag redan gjort. Trevligt. Så köpte hon ett ex av min bok, det visade sig att hon läser fantasy. Ibland är Universum gott mot en.

Rekryteringsmässan var ingenting för mig, den var för får. Jag är en varg!

På intervju i Västerås i dag. Jag cyklade ner till Eskilstuna centrum och letade efter Stora Gatan. Det gjorde jag helt fel i. Den ligger i Västerås...För första gången i mitt liv missade jag en intervju, men jag kunde komma ändå. mer om detta följer.

kram på er!

(hm, vargar har väl bra lokalsinne...)

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en bra coach!

2009-10-25 @ 17:31:08
Postat av: Agneta

det är hon! hon gav mig läxa.

2009-10-26 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0