ännu ett

jippo i stan i går, och den här gången gick vi, Alice och jag. Det skulle bli ljusspel och det tolkade jag (och säkert fler med mig) som att det inte skulle bli fyrverkerier. Och det var lugnt och skönt ett bra tag, förutom musiken då förstås, sen blev det lite smällande på slutet, men det hanterade Alice rätt bra. När vi kom hem hade hon lugnat ner sig.

I dag har jag haft 6 grupper med filmprat, bran från 6 - 9 år. Oj så intensivt. Får se hur det blir med det. I morgon intervju om ett jobb i Eskilstuna...

Kommentarer
Postat av: Kaija

Lycka till med allt!

2009-10-26 @ 16:45:48
Postat av: Agneta

inte bran, BARN. bran är nåt annat.

2009-10-27 @ 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0