ja, jösses!

bara för att jag var så mellow med att datorn fuckade upp förra gången, så gjorde den det igen. No matter, jag lämnar in den och köper en ny. Förhoppningsvis fungerar den mer än den här gjorde...men, det är ett i - landsproblem. Om universum är gott mot mig, får jag en jobbdator under denna veckan, då klarar jag mig ett tag i alla fall.
I övrigt börjar det röra på sig nu, därför att det måste göra det. Du kan inte bromsa dig ur en uppförsbacke, eller hur? Jag tror att ju mer kontroll du tar över saker, desto bättre blir det. Går det åt skogen har du i och för sig ingen annan att skylla på. Men det är så jag vill ha det. Jag har blivit så klok nu så jag förstår att ingen är perfekt. Inte ens jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0