allt borta...

det är lätt att bli olycklig och besviken när man måste ominstallera datorn och alla epostadresser, favoriter, texter och bilder försvunnit - MEN istället kan man tänka; jippi, feng shui, och det utan ansträngning. Allt gammalt är borta, nu finns plats för nytt. De viktiga adresserna får man snart tillbaka, bilder tar man nya, texter skriver man nya OCH den här gången hade jag faktiskt sparat det jag ville ha kvar. Man lär sig av misstagen...kanske.

Ännu en bra sak, loggar nu in till mailen direkt från comhems hemsida vilket betyder att jag kan göra det från vilken dator som helst. Så länge jag har det krångliga lösenordet, det verkar inte gå att byta ut det heller.

Den här gången fick jag inte spel när datorn klappade ihop. Utveckling, vana eller uppgivenhet? Man klarar sig utan en massa saker, datorer är bara en av dem.

(Vi klarade oss länge utan all teknik - eller, gjorde vi det, de som levde då är döda nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0