Gokart

körde våra treor och ettor i dag. En etta vann och blev väldigt glad. Men det var lite fusk för tydligen har han tränat gokart...Vi lärare stod i duggregnet och försökte se vem det var som ledde. Motorsport...jag förstår mig inte på det, men om man är fordonselev (eller fordonslärare) så tänker man naturligtvis annorlunda. Hade i alla fall Alice med.

När jag kom hem, trött och ledsen (trött för att jag är ledsen, eller ledsen för att jag är trött, jag vet inte...) väntade Hundsport, Språktidningen, Fantasykatalog och tre filmer på mig. Ibland är Universum trevligt mot en och ger en det man behöver! (ibland? ja, jag vet, alltid) Har nu sett Hellboy 2 och den var inte bra, men bättre än kvällens TV - program åtminstone.

Kram på er, det kan bara bli bättre, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra när universum känner på sig att det är dags att le mot en!

Är det verkligen FUSK om man vinner för att man har tränat...

2009-06-10 @ 20:59:07
Postat av: kaija

Man måste vara ledsen för att kunna bli glad,hemskt att alltid vara ledsen och ruskigt att alltid vara glad.

2009-06-10 @ 22:03:00
Postat av: agneta

så kloka ni är...jag menade bara att han hade mer erfarenhet än de andra, men visst, han förtjänade att vinna!

2009-06-11 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0