Det här med datorer

är inte lätt.
1) Har fått en hemsida via min bredbandsleverantör, men kan inte logga in, viss information saknas. Ibland undrar jag om det är jag som är dum och blind eller om de inte fattar att om det står att man ska loggaa in med användarnamn och lösen är det bra att veta vad detta är. Suck. Måste skriva till dem igen och fråga.
2) Distansstudier är klurigt, tydligen började kurserna 8 juni, men jag hade inte fått ett brev som jag skulle fått om detta så nu ligger jag minst sagt efter. Undrar om jag ska bry mig, jag kan ju läsa fantasy ändå. Kanske ska jag återuppliva mitt beslut från psykologi B - aldrig mer högskole/universitetstudier! Har dessutom börjat på en ny historia, skriver nog på den istället.

I dag får jag förhoppningsvis hem 2 marsvin,. Lea och Rakel ska de heta, det har jag redan bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0