Absolut sista dan

på jobbet i Västerås. Och jag är inte ett dugg ledsen, men jag gillar mina kollegor, allihop. Konstigt, jag gillade eleverna oxå, så varför slutar jag? Men det gäller att komma ihåg känslan i november, när  man ska upp mitt i natten för att köra till ett ställe där man bara känner sig dissad...eller stressen när betyg ska sättas och konferenserna där vi sitter och mal om hur mycket eleverna skolkar....

On another note - tog kontakt med 7 studieförbund i går och tre av dem är MYCKET intresserade av det jag har att erbjuda. Vad kul det är med entusiastiska människor! Och jag fick ihop tre kursplaner på ingen tid alls, det är lätt när man vet vad man vill...

Annars verkar det bli regn till midsommar (nidsommar) - hm, brukar det inte, typ, ALLTID regna på midsommar? Jag har för mig att jag skrev det redan ifjol (på stillstanding), att vi förväntar oss en solig midsommar fast det ALLTID regnar, HALLÅ - intelligent? Nej, just det. Så ha det trevligt ÄNDÅ, hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0