Wall - E

såg jag i går. Vilken söt film! Och tänkvärd. Man kan berätta mycket med bilder och andra ljud än tal. Rekommenderas!

Annars händer det inte så mycket. Läste en novell om en vampyr av Guy de Maupassant i går. Tänka sig att han skrev sådant.

Och Alice håller på att lära sig att inte bråka med marsvinen och inte springa till balkongen och skälla så fort en hund, en brevbärarbil, en skateboardåkare eller nåt annat går förbi på gatan.Det börjar gå rätt bra. Tänka att det som jag inte brydde mig om att inpränta i henne av hänsyn till grannarna, inpräntar jag av hänsyn till Lea och Rakel. Man är sig själv närmast...uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: kaija

skönt för alla att visa hänsyn,eller?

2009-07-02 @ 16:10:02
Postat av: agneta

jo, hm.

2009-07-03 @ 10:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0