Mitt i veckan

Tiden går långsamt när man är ledig och inte gör något särskilt...blir ni avundsjuka nu? Bli inte det. Jag tränar på att vara osäker på framtiden och det går riktigt bra, det är bara ibland som jag stressar upp mig och undrar vad jag gett mig in på. Men det vet jag ju.

Gjorde rent åt Lea och Rakel i går, hoppas de blev nöjda. Vad mycket hö och gräs de äter! Att så mycket får plats i de små  kropparna!

Såg i går utställningen "Ei saa peittä" på det lokala konstmuséet. Många dystra verk och en del kul, men inget som fick mig att säga "wow"! Möjligen den största installationen, den kan jag tänka mig att gå tillbaka och se igen.

Kommentarer
Postat av: Eva-Johan

Ei saa peittä - vad betyder det? Låter som någon man har hört. Som "ei ymmerä", eller så.

2009-07-01 @ 23:34:22
Postat av: agneta

ovnen må ikke overdekkes

2009-07-02 @ 12:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0