Hallon

vill inte Lea och Rakel ha, men blåbär funkar fortfarande. De äter minsann inte vad som helst! Skriver vidare på min historia och börjar tro att det kan bli nåt. Måste bara fundera lite på hur allt hänger ihop och fungerar. Det bli ju så när man skriver om inre landskap att det är bara man själv som vet hur det ser ut där.

Nu har jag blivit bestulen tre gånger i år och bara en gång av tjuvar. Det går att bli lurad och bestulen på pengar på lagligt vis. Naivt av mig att inte veta det, kanske. Men nu har jag lärt mig. Den hårda vägen.

Kommentarer
Postat av: kaija

Det finns så många sätt att skilja en ägare från sitt kapital,så tyvärr kan du inte göra bokslut redan nu.

2009-07-28 @ 16:07:52
Postat av: Agneta

Det är kanske fel att tänka "mina" pengar? De är kanske inte mina, jag bara råkar ha dem ett kort tag?

2009-07-29 @ 11:14:21
Postat av: kaija

Det är samhället smörjmedel,finns de inte så skärvar det.

2009-07-29 @ 14:31:00
Postat av: Agneta

precis, det är väl så det är...

2009-07-30 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0