Dissade vädret i går

men på kvällen blev det riktigt fint. Tog lite kort som bevis. Det håller i sig i dag med. Bilderna blev bra när man tog dem på kvällen, inte så blaskiga som de blir i fullt dagsljus. Nu börjar det bli svårt att hitta maskrosblommor och de flesta kråkvickerblommorna har också blommat över. Gräsen börjar bli bruna istället för gröna. I natt har de inte ätit upp blåbären heller. De fick vattenmelon igår och det verkar vara en hit. Håhåjaja, att vara djurägare...

Sommar mitt i livet
Liv mitt i sommaren
Inget blir som man tänkt sig
men bra i alla fall
Det är kanske tur
att det inte är jag som bestämmer
Annat än när jag skriver
Då får jag bestämma vad jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0