inte jullov

en lustig känsla, att jobba under ett jullov som lärare. Inte otrevlig, jag tycker ju inte om att ha lov, men konstig. Skriver detta på min "gamla" dator, den verkar fungera bra. De behövde byta ut någon hådvara, så reparationen kostade mig ingenting. Så nu har jag 2 datorer...jag ska nog sälja den andra, så hör av dig om du är intresserad. Jag köpte den för 4000 och säljer för 3500. Den har 2 Gb internminne, det är allt jag vet, men mer specifikationer kan jag nog bidra med vid behov.

Annrs är det jul snart. Igen. Och vi har klarat av årets längsta natt, det känns alltid skönt.

nu går vi mot ljusare tider

"vi går mot bättre tider, tro mig, tro mig,
det här är nästan sant - för det har tiderna själva bestämt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0